منابع اختصاصی هاست

Dedicated resources

Dedicated resources

در سروییس های هاستینگ معمول منابع کابران اشتراکی می باشد بدین معنی که یک کاربر (وب سایت) می تواند با افزایش مصرف CPU  یا RAM باعث ایجاد کندی سرعت در دیگر وب سایت های روی سرور شود؛ همچنین بحث امنیت نیز یکی از مباحث مهم در بین فضای اختصاص داده شده به وب سایت ها می باشد؛

در سنترال هاستینگ شما دارای منابع اختصاصی هاست هستید؛ اما این منابع اختصاصی به چه معناست؟
بسیاری از مدیران وب سایت ها جهت رفع معایب هاست های اشتراکی که در بالا ذکر شد اقدام به تهیه VPS یا سرور مجازی جهت میزبانی وب سایت خود می کنند. ( سرور مجازی چیست؟ )

اما سرور مجازی علی رغم اینکه منابع بیشتر و اختصاصی در اختیار شما قرار میدهد برای بسیاری از کاربران دارای معایبی می باشد که حتی می تواند منجر به نابودی اعتبار یک وب سایت شود؛ چرا که در سرور مجازی شما باید اطلاعات لازم را در خصوص کانفیگ و تامین امنیت سرور بدانید تا وب سایت شما دچار مشکل نشود؛ همچنین مجبور به خرید لایسنس ماهیانه نرم افزار های مورد استفاده در سرور مجازی مثل WHM,Litespeed و دیگر ماژول های کاربردی و امنیتی خواهید داشت که هزینه ی زیادی را به شما تحمیل می کند.

اما منابعی که در سرویس هاست سنترال هاستینگ به شما تعلق می گیرد مثل سرور مجازی اختصاصی است که در پلن خریداری شده مقدار RAM  و CPU اختصاص داده شده به شما مشخص می باشد. همچنین باتوجه به جدا بودن منابع ؛ از نظر سطح دسترسی نیز دارای امنیت بالایی در بین وب سایت های میزبانی شده می باشد و تقریبا معایب هاست های اشتراکی را از میان برداشته  و همچنین دیگر نیازی به خرید لایسنس ماهیانه انواع نرم افزار های مدیریت سرور و کانفیگ حرفه ای سرور نخواهید داشت و در سنترال هاستینگ می توانید با خیال راحت به تجارت خود مشغول شوید.

همچنین شما در پنل cPanel می توانید میزان استفاده وب سایت خود از منابعی همچون RAM و CPU را ببینید؛ جهت سفارش پلن های هاست لینوکس با هاست ویژه (مخصوص سایت های پر بازدید) کلیک نمایید.

4 نظر برای “منابع اختصاصی هاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *