هاست آنتی دیداس

اگر وب سایت شما زیر حملات دیداس قرار گرفته است و یا می خواهید از حملات دیداس پیشگیری کنید مطمئنا نیاز به یک هاست آنتی دیداس دارید که در مقابل دیداس مقاوم باشد . البته با جستجوی “هاست آنتی دیداس” به نتایج زیادی برخواهید خورد این نتایج پراکنده در انتخاب هاست مناسب و امن شما را دچار تردید خواهد کرد.

ما در این مطلب قصد داریم شما را برای انتخاب آگاهانه راهنمایی کنیم!

هاست آنتی دیداس

گاهی اوقات حملات دیداس در لایه 7 بر روی پروتکل http انجام می شود که معمولا از طریق متود های GET و POST و حتی HEAD رکوئستهای زیادی ارسال می شود که باعث افزایش میزان مصرف منابع هاست می شوند و عملکرد سایت را با مشکل مواجه میکنند.

گاهی اوقات نیز ممکن است حملات در لایه 4 شبکه در بستر پروتکل های TCP یا UDP انجام گیرد.

این نوع حملات باید توسط فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری مهار شوند و صد البته نیاز به تخصص کافی نیز در این بین نیازمند خواهد بود.

سرویس های آنتی دیداس سنترال هاستینگ توانایی شناسایی و مهار انواع حملات DDoS در سطح لایه شبکه و لایه 7 ( نرم افزاری) را دارد. جهت استفاده از سرویس آنتی دیداس حتما نیاز نخواهید داشت که سایت خود را به سرور های ما منتقل کنید؛ بلکه با استفاده از سرویس کلودپروتکشن می توانید از وب سایت خود در هر نقطه جغرافیایی و هر دیتاسنتری محافظت نمایید.

کلود پروتکشن چیست؟

کلود پروتکشن يک فايروال بين سرور ميزبان شما و کاربرانتان مي باشد که ترافيک شما را جهت شناسایی حملات هکر ها آنالیز می کند و ترافيک سالم را به سرور ميزبان شما ارسال مي کند . زماني که شما از اين سرويس استفاده مي کنيد کليه ترافيک وب سايت شما از فايروال هاي سخت افزاري و نرم افزاري عبور مي کند؛ فايروال هاي سخت افزاري وب سايت شما را در مقابل حملات DDoS لايه 3 و 4 شبکه محافظت مي کند؛ فايروال نرم افزاري سنترال هاستينگ وب سايت شما را در برابر حملات DDoS لايه 7 و همچنين ديگر حملات هکر ها همچون Brute Force, Sql Injection, File Inclusion, XSS, محافظت مي کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *