کلود پروتکشن – از وب سایت خود در مقابل هکر ها محافظت کنید

کلود پروتکشن (Cloud Protection) سرویس جدید سنترال هاستینگ می باشد که به وسیله ی آن وب مستر ها می توانند بدون نیاز به انتقال هاست وب سایت خود را در مقابل حملات هکر ها مخصوصا DDoS امن کنند!

کلود پروتکشن cloud protection

کلود پروتکشن cloud protection

با استفاده از این سرویس IP اصلی وب سایت شما مخفی می شود و تمامی پکت های ارسالی به وب سایت شما از طریق شبکه محافظت شده ی ما انجام می شود تا وب سایت شما در مقابل حملات هکر ها در امان باشد. محافظت از وب سایت شما در سطح شبکه و همچنین لایه 7 (نرم افزاری) صورت خواهد گرفت.

نکات مهم در این خصوص :

– این سرویس فقط بر روی پروتکل HTTP قابل اجر می باشد و برای وب سایت هایی که نیاز به استفاده از پروتکل ها و پورت های دیگر دارند مناسب نیست.

– با توجه به تغییر نیم سرور پس از سفارش ممکن است 1الی 3 ساعت زمان نیاز باشد.

– جهت مخفی سازی کامل IP هاست شما از نیم سرور ها و میل سرور های ما استفاده کنید.
یکی دیگر از نکاتی که در مخفی سازی IP اهمیت دارد , میل سرور ها می باشد, چرا که از طریق آن به راحتی می توان IP اصلی را پیدا کرد , به همین دلیل در سنترال هاستینگ 2 گیگ فضای ایمیل به شما تعلق خواهد گرفت و ایمیل هایتان در سرور ما دریافت و ارسال می شوند.

– اضافه کردن ساب دامین با IP مستقیم و IP سرویس ما در cPanel امکان پذیر است.
در صورتی که در وب سایت خود از ساب دامین استفاده می کنید باید در cPanel سرور ما ساب دامین را بسازید(دقیقا به همان نام که در سرور خود ساخته اید در سرور ما می سازید).

– در هنگام ثبت سفارش از شما IP فعلی سایتتان درخواست می شود که باید به درستی وارد نمایید.

– در صورتی که بعد از سفارش IP هاست خود را تغییر دادید , باید از طریق تیکت IP جدید را به ما اعلام کنید تا سایت به مشکل بر نخورد.

جهت مشاهده پلن ها و سفارش اینجا کلیک کنید

2 نظر برای “کلود پروتکشن – از وب سایت خود در مقابل هکر ها محافظت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *