قالب وردپرس رایگان

در این مطلب قصد داریم چند سایت ارائه دهنده قالب وردپرس رایگان معرفی می کنیم؛ با توجه به گسترش کاربران وردپرس نیاز به تنوع و زیبایی وب سایت ها نیز بیش از پیش احساس می شود؛ از این رو تصمیم گرفته ایم تعدادی از وب سایت های محبوب فارسی که قالب رایگان منتشر می کنند را معرفی نماییم.دسته بندی و ترتیب این وب سایت ها بر اساس الگو خاصی نیست و دلخواه می باشد.

همیار وردپرس

همیار

همیار

درباره همیار:
اواخر بهار سال ۹۰ ! وقتی داشتم برای چندمین بار توی wordpress.org دنبال توابع وردپرس میگشتم تا کار طراحی قالب وردپرس یکی دیگه از مشتریام رو تکمیل کنم به این فکر افتادم کاش یه منبع فارسی بود که کد ها رو داخلش داشت و طراحا میتونستند ازش استفاده کنند.

اون موقع یک سایت فارسی به نام wp-tools بود که متاسفانه فعالیت چندانی نداشت و من تصمیم گرفتم صرفا یک محیطی درست کنم برای به اشتراک گذاشتن کدهایی که روزانه باهاشون سر و کله میزنم و این شد که سایت همیار وردپرس رو افتتاح کردم!
از انتخاب اسم کاملا مشخص بود همیار وردپرس نمیخواد جای کس دیگه رو بگیره و با وجود کلمه همیار، مشخص بود، هدف، گسترش و فرهنگ سازی بیشتر وردپرس بین فارسی زبان ها است و چون توی سایت وردپرس فارسی چنین آموزش هایی (اموزش هیا کدنویسی قالب وردپرس ) کمبودش حس میشد، زندگی همیار وردپرس با یک برنامه سبک شروع شد!
با توجه به فعالیت منظم سایت همیار وردپرس مخاطبانی رو به سمت خودش کشید و با پیشنهاد و کمک کاربران نسخه های آزمایشی اون رو عرضه کردیم و دو قسمت افزونه وردپرس و پوسته وردپرس رو طی یک سال و نیم اول به برنامه فعالیت افزودیم.

روکش

روکش - قالب وردپرس

روکش – قالب وردپرس

روکش نیز یکی از سایت های خوب در زمینه ارائه قالب وردپرس می باشد که علاوه بر قالب در زمینه های کدنویسی , سئو و امنیت وردپرس نیز مطالب خوب و کاربردی منتشر می کند.

دی بی اس تم

دی بی اس تم

دی بی اس تم

وردپرس فارسی

وردپس فارسی

وردپس فارسی

سایت وردپرس فارسی قدیمی ترین سایتی است که به زبان فارسی و به صورت تخصصی بر روی وردپرس تمرکز کرد؛ انتشار نسخه فارسی وردپرس و پشتیبانی آن توسط انجمن این سایت را متمایز ساخته است؛ هر چند این سایت در حال حاضر فعالیت زیادی ندارد و تقریبا راکت است ولی هنوز هم خیلی از کاربران آن را مرجع اصلی برای دانلود وردپس فارسی می دانند؛ همچنین در بخش قالب این سایت نیز می تواند قالب های وردپرس را به رایگان دریافت نمایید.

وردپرس تم

تم وردپرس

تم وردپرس

آقای وردپرس

آقای وردپرس

آقای وردپرس

فارس وب

فارس وب

فارس وب

وردپرس سی تی

وردپرس سی تی

وردپرس سی تی

90 تم

90theme

90theme

نودتم یکی از مراجعی است که قالب های فارسی تولید می کند و تقریبا تنها تولید کننده ی رایگان قالب های وردپرس است

هاست وردپرس

شما نیز می توانید سایت هایی که قالب وردپرس ارائه می دهند را در بخش نظرات معرفی نمایید.

9 نظر برای “قالب وردپرس رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *